Diety dla aktywnych

3000kcal "Na Masę"

Doskonała dieta wysokokaloryczna dla osób trenujących bardzo intensywnie, chcących skutecznie i prawidłowo budować masę mięśniową ciała. Jest ona źródłem kalorii, które przewyższa dzienne zapotrzebowanie energetyczne, dostarcza organizmowi niezbędne wartości odżywcze i dzięki temu powoduje wzrost tkanki mięśniowej.

Jeśli potrzebujesz większa ilość kalorii służymy rada w doborze suplementacji która w tym przypadku będzie idealnym rozwiązaniem.


Charakteryzuje się dużą zawartością białka oraz składa się z 7 posiłków.

2500 kcal

Dieta dedykowana głównie dla osób, których masa ciała jest prawidłowa i są bardzo aktywne, sportowcy oraz osoby trenujące chcące jednocześnie zdrowo się odżywiać i budować swoja sylwetkę utrzymując wcześniej osiągnięte efekty. Charakteryzuje się zwiększoną zawartością białka oraz innych wartości pozwalających budować masę mięśniową.

Jej zaletą jest tez fakt, że składa się z 6 posiłków.

2000 kcal

Nie jest to dieta typowo redukcyjna -może taką być ale zależnie od zapotrzebowania kalorycznego konkretnej osoby. Jest to dieta zapewniająca zdrowy sposób odżywiania się, proponowana dla osób o prawidłowej masie ciała, które chcą jeść smacznie i zdrowo. Przy regularnym stosowaniu powinna spowodować spadek wagi a przynajmniej zmiany sylwetki. Pozwala ona regulować przemianę materii oraz wspomaga procesy prozdrowotne organizmu.
Wskazana dla mężczyzn wykonujących intensywny wysiłek fizyczny –wówczas może być uznawana za formę diety odchudzającej.